باشگاه ميهمانان شرکت هتلهاي پارسيان

 بر اين عقيده ايم كه جزء كوچكي از يك خانواده ايم و برآنيم تا طيب خاطر  و رضايت فرد فرد خانواده خود را به نحو بهينه مهيا سازيم ، از اين رو مي كوشيم تا با فراخوان تك تك شما عزيزان و بزرگواران به عضويت در اين خانواده صميمي مقدمات بهره مندي شما را از خدماتي ويژه و اختصاصي تر فراهم آورده و پاسخگوي نيازهاي منحصر به فرد شما در مجموعه خود باشيم و مالكيت معنوي خدمات خود را به شما واگذار نمائيم تا آن را ارائه كنيم كه شما مي طلبيد.

شرايط برخورداري از خدمات باشگاه ميهمانان شركت هتلهاي بين المللي  پارسيان :

1- عضويت در باشگاه ميهمانان تنها براي اعضاي ايراني مقيم و غير مقيم مي باشد و كاملا رايگان است.

2- افراد بالاي 16 سال مي توانند پس از اقامت در يكي از هتلهاي مجموعه پارسيان با تكميل فرم درخواست عضويت مراحل ثبت نام در باشگاه را طي نمايند.

3- كسب امتياز در باشگاه ميهمانان پارسيان از طريق پرداخت نقدي صورتحسابهاي شخصي در صورت اقامت ميسر مي باشد .

4- امكان كسب امتياز از طريق تمامي هتلهاي پارسيان مجهز به سيستم يكپارچه امكان پذير است .

5- معادل پرداختهاي نقدي صاحب صورتحساب براي ايشان امتياز به نسبت ده درصد مبلغ در واحد ريال در نظر گرفته مي شود ، در صورتيكه اين امتيازات به سقف در نظر گرفته شده برسد قابل تبديل به اعتبار خواهد بود .

-به پرداختهايي كه براي كنسل شدن رزرو صورت مي گيرد ، حتي در صورت گارانتي بودن رزرو ،هيچگونه امتيازي تعلق نمي گيرد.

7. نوشو به آن دسته ميهماناني اطلاق مي شود كه اتاق را رزرو گارانتي كرده اما در روز موعود كه رزرو انجام شده به دليلي مراجعه نكند اما هتل  مبلغ شارژ اتاق را دريافت كرده است.

8- به هر ميهمان با عضويت در باشگاه ميهمانان پارسيان و دريافت كارت الكترونيك يك صفحه اينترنتي براي مرور اخبار ويژه باشگاه و مرور امتيازات در سايت باشگاه اختصاص داده مي شود اين صفحه اختصاصي از طريق سايت شركت هتلهاي پارسيان و با وارد كردن شماره كارت و رمز عبور در قسمت باشگاه ميهمانان پارسيان قابل دسترسي مي باشد .

9- ميهمانان عضو باشگاه مي توانند با ارسال عدد 1 به شماره پيامك 30005963 از طريق شماره موبايلي كه در سيستم (وب سايت) اعلام نمودند از آخرين وضعيت عضويت و ميزان امتيازات خويش مطلع گردند . امتيازات نيز ظرف مدت 24ساعت در صفحه كاربري ظاهر خواهد شد.

(توصيه مي گردد پس از اولين ورود به صفحه ي اختصاصي در سايت رمز عبور خود را تغيير دهيد و در صورت هرگونه تغيير آدرس،آدرس پست الكترونيكي و... شخصا به سايت مراجعه و اطلاعات را به روز رساني نماييد.)

10-ميهمان گرامي پس از تكميل فرم عضويت و تحويل كارت عضويت به منظور ثبت سريع شماره موبايل خود در سيستم شماره شانزده رقمي كارت عضويت خود را به شماره 30005963ارسال نمائيد با اين فرايند شماره موبايل شما در سيستم براي اطلاع رساني هاي آتي ثبت مي گردد.

11- امكان انتقال امتياز به ساير اعضا طبق قوانين و شرايط مندرج در سايت اكان پذير است.

12- تنها دارنده كارت عضويت با ارائه كارت شناسائي معتبر قادر به استفاده و برخورداري از خدمات باشگاه مي باشد و ميهماناني كه صورتحساب اتاق به نام شخص ديگر است به هيچ وجه مجاز به استفاده از خدمات و عضويت در باشگاه ميهمانان نمي باشند.

13- امتيازات كسب نشده تنها تا 2ماه پس از تاريخ صدور صورتحساب و ارائه مستندات مربوطه به دفتر مركزي شركت هتلها قابل ثبت و پيگيري مي باشد.

14- اطلاع رساني در فروشهاي ويژه هتلها از طريق ايميل و در صفحه  ي ويژه اعضا صورت مي پذيرد براي همين منظور حتما پست الكترونيك خود را با دقت در قسمت مربوطه در كارت درخواست عضويت و صفحه كاربري خود درج نمائيد.

15- اولويت در رزرو اتاق تنها با توجه به موجودي اتاق در هتل مورد تقاضا امكان پذير خواهد بود.

16- مزاياي خروج ديرتر و ورود زودتر مي بايست با هماهنگي قبلي با بخش رزرواسيون هر يك از هتلهاي مجموعه اطلاع داده شود تا با توجه به شرايط هتل اعمال گردد.

17- در صورت مفقود شدن كارت مراتب را سريعا به دفتر مركزي باشگاه اطلاع رساني نمائيد تا مراحل صدور كارت مجدد طي گردد.

18- لطفا در صورت هر گونه سوال و ابهام  با شماره هاي 021-2720 و 5-88937251تماس حاصل فرمائيد.

قانون شماره 1 ⚖

عضویت در باشگاه میهمانان تنها برای اعضای ایرانی مقیم و غیر مقیم حقیقی بالای 16 سال با تکمیل فرم عضویت در هر یک از هتلهای پارسیان صورت گرفته و کاملاً رایگان است

قانون شماره 2 ⚖

تنها با یک شب اقامت در یکی از هتل های پارسیان عضو باشگاه میهمانان پارسیان شوید

قانون شماره 3 ⚖

کسب امتیاز در باشگاه میهمانان پارسیان از طریق پرداخت نقدی صورتحساب های شخصی میهمان در صورت اقامت میسر می باشد

 

✅مزایای عضویت در باشگاه میهمانان پارسیان

1. برخورداری از خدمات ویژه.

• اولویت در اطلاع رسانی از فروش های خاص فصلی.

• اعطای تخفیف ویژه در فروش های ویژه اعضا.

• پذیرش سریعتر در هتلها با توجه به موجود بودن اطلاعات میهمانان در بانک اطلاعات اعضا باشگاه .

• امکان استفاده از امتیازات ورود زودتر و خروج دیرتر (Early Check IN & Late Check OUT) در موارد خاص با توجه به شرایط هتل و ...

2. کسب اعتبار ( مالی) متناسب با امتیازات جمع آوری شده جهت مصرف در سایر هتل های گروه.

3. اختصاص یک صفحه کاربری اینترنتی ویژه اعضا

 

����شما می توانید با ارسال این پیام  کانال باشگاه میهمانان هتل های بین المللی پارسیان را به کلیه دوستان و آشنایان خود اطلاع رسانی فرمایید. تا ایشان نیز از تخفیف های عمومی و در صورت عضویت در باشگاه از تخفیف های ویژه اعضا بهره مند گردند.����

https://telegram.me/pihclub

@pihclub